Saturday 30 July 2011

ALLAH MENGKABULKAN PERMINTANNYA..

Sekali pandang perampuan cantik yang mahu di kenali sebagai
aleesha farhana ini adalah perampuan sejati tetapi anda pasti terkejut bila kita menggatahui identitinya kerana nama sebenarnya adalan Mhd.Ashraf bin abdul aziz membuat pembedahan tukar jantina di thailand pada 2009.
  Baru baru ini beliou telah mengejutkan seluruh negara kerana cuba menukarkan jantina dan nama dari mhd.ashraf kepada aleesha farhana namun di tolak oleh hakim Mahkamah tinggi berdasarkan tiga faktor iaitu KROMOSOM,ALAT KELAMIN dan ORGAN DALAMAN....
Akibat dari percubaannya menukar nama kepada aleesha farhana yang menemui kegagalan ditambah dengan tomahan masyarakat,mohd.ashraf telah menggalami kemurungan yang agak teruk sehinggakan beliou mengeluarkan perkataan beliou lebih rela mati.
Masalah yang di hadapinya telah memberi kesan kepada kesihatannya. pada pukul 3 pagi bapanya Abdul Aziz Ahmad 60, telah menemui anaknya mengelami muntah yang agak teruk dan pengsan.
 Mohd.ashraf yang mengalami masakah jantung dan tekanan darah rendah  telah di masukkan ke unit rawatan rapi (ICU) di Hospital Sultana Nur Zahirah akhirnya meninggal dunia pada 30.7.11 pukul 4.50 pagi.
allahyarham akan di kebumikan di tanah perkuburan orang islam di Seberang Takir... Diharaf ianya menjadi pengajaran kepada kita semua terutama golongan pondan atau yang baru nak jadi pondan...

No comments:

Post a Comment